Back to normal again..

Hallå där!

Jaha då var allt tillbaka som vanligt igen, slut på sommar lov och härliga långa dagar i stallet, slappa på stranden och bara chilla med kompisarna..
Men men som jag skrev igår så är jag rätt sugen på att få sätta igång och aktivera min hjärna lite, allt för långa avbrott klarar jag inte av utan att bli lite rastlös. Jag behöver få tänka! Men det behöver ju inte bli alldeles för mycket, för det mår jag inte heller bra av då känns det som att hjärnan svämmar över på information!
Första skoldagen, om man nu kan kalla det skoldag var väldigt lugn. Vi började klockan nio med smaling i klassrummet, som är nytt för terminen. Vi har fått flyttat upp en trapp och har nu mera ett eget klassrum väldigt avskilt från alla andra, vilket är skönt det blir inte så mycket spring och så utanför nu.
Vi pratade, fick en massa med pappaer, en massa information om hur den kommande veckan kommer se ut, lite allmän info om vad som har hänt på skolan under lovet osv. Vi fick också reda på att vi får våra datorer på måndag, alltså om en vecka!! Jippie!
Efter att vi gjort en rolig liten tävling så fick vi sluta, redan halv tolv. Det var verkligen hur kul som helst att träffa alla kompisar igen och jag inser nu hur mycket jag har saknat alla!
Tog en prommenad hem och nu sitter jag här:) Jag hinner inte åka ut till zalle förns lite senare ikväll, runt fem sex eftersom mamma och jag ska tillbaka till skolan vid fyra igen på grillfest som anordnas för alla elever och föräldrar.
Så nu ska jag bara slappa lite en stund och ta det lugnt. Kanske ta en prommenad med engla i det fina vädret? Jag får se.
Hörs senare!
Många kramar

Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback