Dagen min.

Hej hej!

Kom precis hem från en liten prommenad med mamsen, vi var och
hyrde en film. Oscar skulle va hemma ikväll så vi tänkte ha lite film mys,
dock så verkar ingen direkt vara på humör för det..Jag sitter här vid datan
och vet inte ens vad filmen handlar om, Oscar är grining och mamma har
börjat lessna hon me..Ungefär så som det brukar vara i min familj! Enda skillnaden
är att ret sticka till pappa saknas, han är nämligen på Öland me en kompis och ska titta
på Ulf Lundell som ska spela där.
Har varit i stallet hela dagen idag me, tiden går så fort där!
Zalle fick sig en dusch och schamponering idag, något han uppskattade sådär..
Han såg inte jätte nöjd ut men han stod i alla fall snällt stilla löst och jag
behövde bara korrigera honom ett par gånger. Gick även en prommenad i väldigt
rask takt, zalle var jätte pigg! Det är så roligt att se! Han är sig själv igen!
Städa hos kaninerna, smörja lite saker och pyssla lite me viking han jag med också.
Mamma kom ut sen direkt från jobbet och då gav jag ponnisarna middag och sedan åkte vi till
värmdö zoo och köpte en creme till vikings exem samt nytt flugspray, bromsarna har tydligen
bestämmt sig för att vakna till liv igen..
nu ska jag kolla runt lite på nätet, kanske fixa lite me bloggen och sen kanske gå och joina mamma
och oscar i soffan, vi får väl se har ju redan missat halva filmen så det kanske inte är någon ide..
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss o kram

haha hittade en bild från zalles och min första lektion i Nh, visst ser
zalle såå intrisserad ut? (vadå jag menar ju intrisserad av sanden på
ridbanan...) har hänt lite sen dess:)

Kommentarer
Postat av: madde

Hej! vilken mysig dag du verkar ha haft, zalle och du är verkligen duktiga! ni har en sån härlig relation så det e inte sant:) kram på er emma å zalle<3


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback