Darin here i come!

Hallå där!

Kom precis hem från stallet och har duschat och bytt om. Ska alldeles strax gå och
fixa håret och sminka mig. Pappa och jag ska nämligen till Grönan och titta p¨
sommar krysset! wii, ska bli jätte roligt!
Och vet ni vem som ska spela ikväll? Darin! :D Aaah Emmas hjärta brinner lite
för honom..Jag hade en liten crusch (Okej då, inte liten utan stor och inte hade utan har..) när
jag var yngre. var helt galen i han då! Jag och Fanny (som också är galen i honom)
var på flera konserter och jag har varit på en hel del
singeringar..Och när jag fick reda på att han skulle spela på grönan så var jag bara tvungen..och im looking
forward to it!
Så nu ska jag gå och göra mig iordning, man vil ju se bra ut ifall han råkar fånga ens blick..:P
Ha det bäst
Puss o kram



Kommentarer
Postat av: blendaloveprimo

åh,emma oh darin,hehe. fina bilder. kraam

Postat av: fia

snygga bilder på dig och darin!

vad heter den där sidan där man desinar sin blogg den där sidan??

2009-08-08 @ 19:40:40
URL: http://zinzana.blogg.se/
Postat av: Madde

Va kul!:D

2009-08-08 @ 19:41:28
Postat av: lotta

Oj vad han spanar in dig!!

2009-08-17 @ 13:27:46

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback