En bit av Öland

Hej hopp!

hoppas allt är bra, med mig är det fortfarande sådär. Lite bättre idag än igår men jag är fortfarande lite nere..
Gick inte heller så jätte bra i stallet ida, eller egentligen gick det bra det var bara det att jag kände
att jag inte var riktigt på humör utan blev lite lätt irriterad när viking började bråka när jag skulle ge mat
och jag kände att jag hade kort stubin..Inte bra när man håller på med hästar! Då är det tålamod
tålamod tålamod och tålamod som gäller, man får inte tappa humöret. Känner man att man är
lite lätt retlig så är det bättre att sluta och göra något annat, vilket jag var tvungen att göra idag.
Så det var lite tråkigt, men men det är i alla fall bättre att avbryta än att fortsätta och sen bara tappa
humöret helt och bli arg.
Kom på attjag tror att jag är lite nere eftersom jag slarvat med mina tabletter..har inte tagit dem på tre dagar! Fy Emma!
Måste göra det imorgon, tror det blir bättre då.
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa eller nåt. Har precis cyklat en sväng och handlat samt gjort
lite egn gjord glass, mums:) Tänkte lägga ut receptet här, fast lite senare pallar inte nu.
Nu tänkte jag däremot ladda upp ett par bilder från Öland, hoppas ni gillar dem.
Ha det bäst
Puss o kram

jag och djärf

Ida och Zinzana

sötnosar!

fia klättrar..

Julia, visst är hon söt?

Ida, Julia, Zana och klarblå himmel!

me

Som en ävla..

en till!

Kommentarer
Postat av: Madde

va härliga bilder! å va häftig dom 2 sista va

2009-08-08 @ 08:35:20
Postat av: fia

å vad roligt det var på öland med dig!!!




Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback