Ett livs verk..

Hej där!

Sitter i fåtöljen i vardagsrummet och tittar på Tomas Järvhede seriöst roligt. Eller ja tittar och tittar, det är på i bakggrunden men jag är rätt inne i datan..
Men på tal om komiker och roliga saker, har ni sett Björn Gustavvsons film ett livs verk? Det är typ en samlings film med hans bästa klipp, sjukt rolig är den iaf och har ni inte sett den så gör det, på en gång!!
Annars så gör jag inte speciellt mycket, kom hem från stallet för ungefär en och en halv timme sen. Har varit där hela dagen idag me, pysslat med min ponny och gjort lite smått och gott som städat kanin buren och städat lite i skåpet..
Imorgon så har jag en läkar tid, något som jag inte direkt ser fram emot..Men men det är bara å bita ihop.
Dagarna går himla fort nu tycker jag, det känns som att snart sitter jag här med snö utanför fönstret..Känns ju redan som att det börjar bli höst och sen går det inte så himla lång tid så är vi mitt inne i vintern, och sen är det vår och sommar och sen börjar jag gymnasiumet! Och jag som inte ens vet vad jag ska gå för något!! ooh shit..nej nu får jag sluta, en dag i taget det är så man får tänka. Allt ordnar sig! Eller hur?
Nu ska jag gå och sova, måste försöka komma i tid lite skapligt nu på kvällarna för att vänja mig..
Blev ett rätt rörigt inlägg kände jag nu, men men jag skyller på att jag är trött och lite förvirrad..Hoppas ni hängde med i alla fall..Ska bättra mig!
Ha det bäst, och till ni som börjat skolan idag: hur gick första dan?
Ha det!
Puss o kram





Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback