god natt!

Hola!

Har just kollat klart på lyxfällan tillsammans med mamma, ganska
bra faktiskt. Lite skrämmande att se hur vissa sätter sig själva och sina
familjer i sånna situationer som dem i programmet gör. Tänk att
ha sådanna skulder och inte kunna betala dem, vad gör man då
liksom?
Jag ska se till att aldrig dra på mig lån som jag inte kan betala, låter
smart eller hur?
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa en stund. vet inte riktigt vad bara..
Har börjat på Stieg Larsson sista bok i trillogin om Millenium, "Luftslottet som sprängdes",
men jag känner inte riktigt för att läsa den ikväll..Får se vad jag hittar på.
God natt på er och sov så sött.
Puss o kram

tycker att den här bilden ser helt sjuk ut, tycker att jag ser ut som en robot eller nåt..
Tycker inte ni?

Kommentarer
Postat av: Madde

nehe! du ser jätte söt ut som alltid;)

Postat av: hedda

du är jätte söt som alltid! :)

2009-08-08 @ 17:42:17
URL: http://heddaprimo.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback