heeela dagen!

Halloj!

Blir ännu ett kort inlägg..känner mig lite tråkig med alla mina små pytte
och inte så värst intressanta inlägg, men jag lovar att bättra mig har bara
inte haft tid dem senaste dagarna.
Har varit i stallet hela dagen idag, från klockan nio imorse till klockan
halv åtta..många timmar blev det:)
Pysslade med zalle en låång stund, tror det blev runt en och en halv timma.
han var ju för skitig nu efter att inte blitt borstad på i fyra dar. Stövet yrde och
min vita tröja var inte så vit efter en stund..Men fin blev han iaf och han verkade
tycka det var hur skönt som helst att bli lite ompysslad.
Sen gick jag en prommenad, betade honom en stund, myste lite till, gav mat,
städade åt kaninerna, pysslade me viking (tvättade honom och smörjde in hans
exem) samt gjorde lite annat smått och gott. en mysig dag var det i alla fall
och det är skönt att se att zalle mår bra igen. Nu är det bara att komma igång
så blir allt som vanligt igen! Har en massa saker som jag vill börja träna på igen,
som vi hade börjat med innan han blev sjuk. har mycket roligt att se fram emot!
Nej nu ska jag gå, har så ont i ryggen så jag kan inte sitta här längre..
Men imorgon blir det bilder vill jag lova!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Madde

din blogg e super kul att läsa! emma. mysigt det lätt i stallet, super skönt att zalle blivit frisk!<3:D kraaam

Postat av: Lovisa

Hej!

Åh vad fin header!<3

Hoppas du haft en jättebra sommar! <3

Kram Lovisa

2009-08-04 @ 18:12:28
URL: http://lovell.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback