Hemma!

Hallå där!

Nu är vi äntligen hemma efter sex långa timmar i bilen..Inte nog med att
det är rätt jobbigt att sitta still i sex timmar, det skulle även vara skit varmt idag
också, så fläkten har jobbat hårt i bilen idag må jag säga!
Nu är vi i alla fall hemma och det är skönt. Har packat upp och nu ska vi äta middag
sen ska jag ut till zalle! Gud va jag saknar honom! Ska bli så härligt att se han igen och borra
ner ansiktet i hans päls!
Ska ladda upp bilderna här sen också så ni får se,
blev några riktigt fina!
Hoppas ni har det bra och har lika fint väder hos er!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken fin design du har emma!

Postat av: fia

det var super kul när du var här på öland!!

håller med madde om att det var en fin design!!

2009-08-03 @ 14:14:38
Postat av: Ebba



Ny header igen :=)

samma bakgrund som den jag har, fin :)

2009-08-03 @ 20:27:33
URL: http://vonebba.blogg.se/
Postat av: Ebba



Ny header igen :=)

samma bakgrund som den jag har, fin :)

2009-08-03 @ 20:29:23
URL: http://vonebba.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback