Kan man tävla i att bli bästisar?

Hallå där!

Klockan är inte mycket, bara nio men jag ska ändå gå och lägga mig. Ska nämligen upp tiidigt imorgon..Vi ska in till kliniken med zalle för att kolla honom samt sko han. Tiden har vi klockan nio och det tar minst en timme att åka dit..
Så ni kan ju räkna ut själva att det blir tidigt!
Så därför tänker jag gå och sova nu så att jag kanske inte är en zombie imorgon..
Har ni förästen sett paris hiltons new bff? Såg det just och det r ju lite sjukt måste jag säga. Jag tycker inte att man kan tävla i att bli någons bästa vän, kan man det? Jag tror inte det..
Programmet är ju lite sjukt men ändå underhållande att titta på, man blir lite paff över vilka människor som det finns..
Skulle ni vilja vara paris bff? Jag skulle inte vilja det..Tror inte att hon är speciellt äkta.
Men jaja nu ska jag sova.
Puss o kram

En bästis att lita på?

Kommentarer
Postat av: Madde

mm, jag håller med dig om det där med paris...

Postat av: Lovisa

Hejsan! :D

Jo, haha jag minns...Soso drunknade nästan och hjälten sami räddade henne i sista sekund! Hoppas vi ska på klassresa snart igen, det var så kul!

Kramar Lovisa <3

2009-08-12 @ 23:15:21
URL: http://lovell.blogg.se/
Postat av: Ebba



Tack så mycket :)

Vi ses ju snart! Roligt :D det var så länge sen, 10 hela veckor,.



Kramar

2009-08-12 @ 23:18:00
URL: http://vonebba.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback