Night Night

Go Kväll!
Har just lagt ut en annons på blocket, ska sälja lite mera gamla häst saker samt ett
bar skåp som är mammas och pappas gamla..
Var ute i stallet en sväng och gav hästarna mat, finns inget bättre än att vara där på kvällen.
Det är så lugnt och ro fyllt på något. Det spelar ingen roll hur stressad eller hur dåligt man än mår,
för när man kommer dit slappnar man av och bara mår bra. Bättre än alla anti depressiva piller
ever!
Som jag skrev tidigare planerade jag att gå till sängs tidigt, vet inte om elva räknas om tidigt men nu är jag
i alla fall stakt på gång. Tänkte bara säga god natt till er läsare först!
Så god natt på er, sweet dreams!
Puss o kram

Jag ska göra som lilla Djärf, gå och sova! visst är han söt? Önskar jag vore
lika söt när jag sover..

Kommentarer
Postat av: madde

jaa åhh han e så söt så det e inte sant!<3 helt underbar!

2009-08-07 @ 11:13:36
Postat av: Anonym

åhan är SÅ söt den lilla krabaten.

vad heter den där sidan där man fixar bloggen??

2009-08-07 @ 19:38:18
Postat av: emma

Till anonym:

Hej! Vilken sida menar du?

//Emma:)


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback