Rachelle Lefevre

Hallå där!

Maten står på bordet alldeles snart så jag måste skynda
mig lite, men jag är bara tvungen att skriva ett par rader..
Ni som är fan av twilight har säkert hört att Rachelle Lerevre, som
spelar Victoria inte kommer att vara med i Eclipse och Breaking dawn.
Istället kommer det komma nån annan som ska spela rollen som den elaka vampyren.
Vad tycker ni om detta? Jag tycker det är tråkigt, Rachelle passar så bra som
Victoria! Visst gör hon? Hon är dessutom en grym skådis, tror det blir
svårt för någon att gå in och göra ett lika bra jobb..Men men vi får väl se hur det blir. I
New moon (som btw kommer ut 20e nov) så är hon i alla fall med och det är
ju bra!
Nu skriker mamma att maten är klar, måste rusa!
Hörs sen!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback