slarvig..

Hej hallå!

Gud va tiden går fort! Jag känner att tiden bara rinner iväg, har inte varit hemma igen på hela dagen
så det är förns nu (klockan tio) som jag har tid att sätta mig ner och skriva.
Dagen idag har varit rätt lugn, gick upp runt halv tio (pappa hade åkt ut och matat pållarna så jag fick sovmorgon).
Åt frukost, läste lite i en tidning och tog det lugnt en stund. Sen åkte pappa och jag till Sickla där vi träffade mamma och åt lunch tillsammans med henne. Jag gick även till biblan och hämtade ut Eclipse på lyssna skiva! Så nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig och lyssna!
När vi var klara så skjutsade pappa ut mig till stallet och jag gav pållarna lunch. Fixade lite med kaninerna, kollade på en ny hage till hästarna, mockade hagen, städade lite i kall hallen, pysslade med viking, pysslade med zalle samt tog en prommenad med zalle i skogen. Det var jätte mysigt och gissa vad vi hittade? Kantareller!
Mitt under en gran så stod det ett par stycken och jag blev helt tokig och skulle absolut ha dem, så zalle var tvungen att komma med och trycka sig emellan träd och buskar för att komma fram till dem små gula svamparna. Det såg så roligt ut när vi var framme vid kantarellerna, zalle tittade på mig med stora ögon och barr och pinnar i hela manen och det såg nästan ut som att han tänkte: Allt det där för dem där små svamparna? Haha, söt ponny!
När jag kom tillbaka fick zalle gå upp i hagen och så gav jag dem middag innan pappa kom och hämtade mig.
Imorgon så ska jag nog vara en stund med Bettina, vilket ska bli hel skoj.
Vad ska ni hitta på?
Nej nu ska jag gå och lyssna på min skiva!
Ha det gott
Puss o kram

en gammal bild från förra året: När zalle har badat så kan han inte ens
vänta tills man fått av han grimman innan han ska ner och rulla! Knäpp häst! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi!:P ja, din lilla zalle e verkligen söt!<3


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback