Sorry..

Hallå där!
Ledsen att jag inte har skrivit på två hela dar (skandal jag vet..) men jag har helt enkelt inte haft tid! Märkligt hur tiden bara kan rinna iväg så fort.. Hur som helst, i torsdags drog pappa och jag en sväng till getsa gård i strängnäs och hälsade på. Jätte kul var det och jag träffa Joy<3 och red lektion. Lektionen var i akademisk ridkonst och jag red en ponny som heter Juniper, jätte fin häst är det! Det gick verkligen hur bra som helst!! Det var så roligt att få rida igen (det var ju ett tag sen) och ja det gick otroligt bra! Allt funkade super och jag gjorde till och med öppnor och slutor i både skritt trav och galopp! Har aldrig tidigare gjort skolorna i galopp så det var jätte kul! Hade ett brett leende på läpparna när vi var klara ..:) Jag är så glad att jag har Maria (min tränare) Utan henne och hennes råd skulle jag inte klara mig! Är så glad att hon finns! Nu så vill jag verkligen bara sätta igång med ponnyn och börja träna! I fredgas så var Lotta med familj ute i stallet, det var väldigt mysigt och det är så skönt att ha kommit igång med våra fredagar igen har saknat dem! Idag var jag, mamma och Oscar och shoppade lite grejer för skol starten, lägger upp bilder på vad jag köpte lite senare.. Nu ska jag hålla på lite med min hemsida och sen ska jag gå och lägga mig och lyssna på Eclipse! Hoppas ni har det bra och njuter av det sista som är kvar av sommar lovet (förusatt att ni inte redan börjat skolan så klart)
Ha det bäst
Puss o kraaam
  
En gammal bild från en annan lektion för Maria, även den i akademiskt men
på något större häst, Sir lancelot med en mank höjd på runt 1.75..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Tack!

det är lätt att fixa bild i kommentarsrutan :)


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback