tråkigt..

hallå!
uuh jag har tråkigt...Ni vet säkert hur det är, skit jobbigt! Har absolut ingenting att göra. Det är för tidigt för att gå och lägga sig och jag känner inte för att ringa nån och hitta på nåt just nu...Så jag sitter här och stirrar på data skärmen och försöker komma på något vettigt att göra..
Har varit i stallet hela dagen och pysslat med min kära ponny<3 Han är mycket mycket bättre redan och det känns jätte skönt. Han är pigg och väldigt gosig, det märks att han vill röra sig nu. Men vi får väl avvakta och se tills vi har tagit bort medecinen om han fortfarande är lika då, jag hoppas verkligen det!
nä fy kommer inte på något att skriva..Har verkligen ide brist idag..
Juste, håller på att göra om på min hemsida www.horseandharmony.webs.com..så om ni går in där nu ser den förskräcklig ut..men det kommer bli bättre iaf.
Nej nu tänker jag gå och göra nåt, vad vet jag inte men något måste jag hitta på.
Ledsen för ett väldigt tråkigt inlägg men jag känner inte att jag har någon ork att skriva något vettigt..
ha det
Puss o kram

Hittade en gamma bild på engla när hon är fyra veckor  gammal och vi var
och kollade på henne för första gången..Visst är hon sööt!!?


Kommentarer
Postat av: olivia

jätte gullig hund.

jag hoppas du fick nått att göta!

Postat av: Madde

åhh gud va hon e söt!!!<3

2009-08-17 @ 19:47:55
Postat av: olivia

asso jag vill säja det igen:

vilken söt huuuuuund!

2009-08-19 @ 12:59:48
URL: http://blogg.passagen.se/olivia-djur/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback