Here we go again...

Hej allesammans!

Kan ni tro, efter ungefär fyra månader så är jag här igen! Fyra månader är en lång tid att inte uppdatera på men jag har inte haft någon lust och framför allt ingen tid alls. Det har varit sjukt mycket i skolan och jag har jobbat jätte hårt för mina betyg, det är ju trots allt gymnasium val snart och man vill ju kunna komma in där man vill. Så det har varit väldigt stressigt och jag har varit väldigt trött. Men nu är det i alla fall jullov vilket är väldigt skönt, jag ska verkligen vila och bara ta det lugnt och göra roliga saker, ladda inför sista terminen i grundskolan (känns helt sjukt, nio år har gått så fort) En annan sak som jag hade tänkt mig att göra under lovet är att blogga :) Fick bara för mig häromdagen att jag nog har lite lust igen, känner för att skriva av mig lite och dela med mig av vad som händer i livet. Jag vet dock inte hur länge det varar, men vi får väl se...
Hur som helst, hoppas att några av er som följde bloggen innan kommer att göra det nu med! Det vore väldigt roligt :-)
Nej nu ska jag gå och umgås lite med familjen.
Hasta la vista!

Emma



Kommentarer
Postat av: Madde

de e klart att vi kommer att följa din blogg igen! ;D jätte jätte kul att du skriver igen. Kramisar

2009-12-25 @ 15:50:59

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback