Längtar!!

åå vad jag längtar till November och premiären av new moon!!
Vill se den, vill se den! Nån mer än jag som tänker gå på premiären?
Här är två nya klipp från filmen som visades på comic con, den ena är motor cykel
scenen med bella och Jacob och den andra är på Bella och Alice i Italien...
Som sagt, läängtar!!
åå vad jag längtar till November och premiären av new moon!!
Vill se den, vill se den! Nån mer än jag som tänker gå på premiären?
Här är två nya klipp från filmen som visades på comic con, den ena är motor cykel
scenen med bella och Jacob och den andra är på Bella och Alice i Italien...
Som sagt, läängtar!!
 
motorcykel scenen!

Bella och Alice..and a little bit of edward:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lyssna på publiken när Jacob tar av sig tröjan. Och hur dom skriker igen när Bella springer över fontänen och Edward är shirt-less.

Dom är heeeeelt crazy, fast jag skulle nog oxå skrika.... ;)


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback