Nu blir det twilight!

Hej hopp!

Kom hem från stallet för ungefär en timme sen, har varit där heela dagen idagen idag (exakt 5 timmar).
Pysslade med zalle och viking, satt och läste i hagen och bara tog det easy och höll min ponny sällskap.
Tog även med zalle på en pytte pytte prommenad i hagen för att se hur han gick. an gick hur bra som helst!
Inga tecken på att han hade ont längre!! Gissa om jag är glad!? Nu längtar jag bara tills veterinären kommer och kollar ifall zalle kan börja gå ut i hagen igen samt att jag kan börja sätta igång honom. Tror absolut inte att det kommer vara några problem eftersom han är så bra nu!
Mamma är och hälsar på sin farmor och hennes man i Skänninge så det är bara pappa och jag hemma (oscar är här just nu men han ska iväg sen..) Så pappa och jag tänkte ha lite mys pys och se på film. Gissa vilken? Twilight! :D
Det var faktiskt pappa som sa att han ville se den (han har aldrig sett den förut) och jag protesterade inte! Det blir tolfte gången som jag ser den nu..Men lika bra är den fortfarande!
Så nu ska jag dra mig till soffan..
Imorgon ska jag och pappa förmodligen åka en tur med min farbrors båt! Det ska bli skoj. Larsa (farbror) älskar precis som jag att åka fort så det ska bli skoj!
Hoppas ni haft en bra dag!
Ses!
Puss o kram

 
hahaha töönt pappa! :P

jeeey twilight :D

Kommentarer
Postat av: the man

hej hopp gummi snopp

2009-08-24 @ 13:40:31

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback