Öland!! :D

Hallå där, Blir ett kort litet inlägg nu eftersom jag har fia och ida hängandes över axeln som läser högt precis vartenda ord jag skriver, väldigt irriterande...
Jaja hur som helst, ska försöka ignoerar dem och skriva iallafall.
Har i alla fall kommit fram till öland nu, det är super fint och mysigt.
har tagit en del bilder, kommer garanterat att bli fler. lägger ut dem sen
när jag kommer hem.
Saknar min lilla plupp redan, men jag vet att han har det bra och att pappa tar hand
om honom och viking så bra så bra.
Nej nu är det omöjligt att fortsätta skriva, har en som kittlar mig och en som håller fast mig..
så nu måste jag gå, ska spöa upp dem små skit ungarna, eller nåt;)
ha det bäst
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Det äger att vara på öland! jag kan komma och hjälpa dig å spöa upp ida och fia;P NOT! det e bra fia å ida kom igen nu! skoja;P

Postat av: Fia

vi var faktiskt super lungna!!

vi satt bara snällt och kolla när du skrev ju!

2009-07-31 @ 19:48:43
Postat av: Madde

aa, visst! kan tänka mig det...;P

2009-08-01 @ 19:02:36
URL: http://flickanhorsemanship.webs.com

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback