Senare än vanligt..

kommer här ett inlägg!
Har inte haft tid att blogga något idag på dan eftersom jag har varit i stallet ända sen klockan
tolv fram till nu, halv åtta..
Igår kväll var jag, mamma och pappa på middag i segeltorp hos min mosters nya killes hus.
Fanny, min kusin var också där och vi hade jätte kul. Fanny är bäst! <3
Vi studsade lite studsmatta, satt och pratade hur länge som helst, fånade oss framför
deras stora hallspegel, spelade singstar och lite annat smått..super skojigt.
Tog en del bilder som jag ska lägga ut här, men det blir lite senare ikväll för nu är det dags för käk.
Så det blev ett snabbt litet inlägg..
Ha det bäst
puss o kram

Kommentarer
Postat av: hedda

Snälla, kan vi inte få se hur du ser ut nu i ditt hår? :) hehe förlåt om ja tjatar, men e väldigt nyfken. :p

kraaaam o puuss.


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback