Snabb uppdatering!

hej hej!

Hur är läget med er? Med mig är det toppen! Det är så himla härligt
på Öland, man blir lugn av att bara vara här. Alla som inte besökt
ön måste göra det, man får verkligen inte missa det!
Blir bara ett kort litet inlägg nu, har lånat en dator och ska alldeles snart
gå iväg på en liten prommenad ner till havet, gå och fota ett hus som mamma
blev "kär" i samt gå till traktens bonde och handla grönsaker och potatis till middagen!
Om vädret blir lite bättre (är lite mulet för tillfället) så kanske jag och Fia går ner till hästarna,
jag vill nämligen fota henne lite när hon rider barbacka i en lång vit klänning
på ängarna kring havet..tror det kan bli riktigt najs:)
men nu ska jag gå och klä på mig och göra mig klar för att gå, hoppas ni har det bra och
njuter av det som är kvar av sommar lovet (konstaterade att det bara är tre veckor kvar..HJÄLP!!!)
Så man får njuta av varje sekund nu!
Ha det bäst!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Madde

jaa, det e helt underbart på öland!!! saknar det, och fia och hennes familj och dig emma otroligt mycket!<3 men ni får ha det så kul;) blir nog riktigt fina bilder på fia när hon rider barbacka sådär vid havet i vit klänning! underbart! kram

Postat av: Ebba



hej!

Gud vilken fin design du gjort! Nu blir jag avundsjuk hihi :D

Jag funderar på att byta min lite .)



Kramar<3

2009-08-02 @ 12:54:43
URL: http://vonebba.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback