Snabbis..

Hallå,
Maten står på bordet och familjen väntar på att jag ska komma så det får bli en snabbt inlägg.
Har varit hos zalle sen klockan nio imorse, han är bättre än igår men fortfarande så har han lite puls och är lite varm i hovarna. Vi har pratat med veterinären och hon säger att det bara är att göra så som vi har gjort, ställa honom i liten hage med mjukt underlag, ge medecin och låta honom vila tills han blir bättre, vilket jag verkligen hoppas att han blir riktigt snart!
Ska ut till honom nu efter middagen igen och ge kvälls mat och pyssla lite.
Kanske slänger in ett inlägg efter det.
Nu ropar dem på mig så det är bäst att gå!
Kram och puss

Kommentarer
Postat av: hedda

Emma! <3

Kan du inte logga in på msn någon gång? :D hihi, längesen vi chattade :p

kram


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback