tårögd..

Hej hej,

Hittade det här klippet på youtube, det är på honza blaha och hans fantastiskt fina häst
Gaston. Jag blir alldeles tårögd varje gång jag ser den, det är så fantastiskt att
se en häst och människa vara i så total harmoni och samspel.
Mitt mål är att jag och zalle någon gång också ska vara lika samspelta och harmoniska som
Honza och Blaha. Det är självklart en lång väg att vandra men jag tycker ändå vi har kommit en bra
bit, och det är ju faktiskt tiden som man jobbar och varje litet framsteg som är det som är roligt. Så skit samma
hur lång tid det tar!
men håll med om att det är vackert?

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

jaa verkligen! men du och zalle har ett jätte bra samspel! helt underbart! han älskar dig och du älskar honom<3

Postat av: blendaloveprimo

Vad vackert. Dom har det bäst tillsammans. Men Emma,du och Zalle är oxå världens finaste par. Ni är oslagsbara. Puss o Kram

2009-07-29 @ 18:38:44
URL: http://www.priimo.blogspot.com
Postat av: blendaloveprimo

Hej Emma. Du hjälpte till på mitt ridläger,och jag visste vem du var innan men ändå. Jag tycker att du är en jätte bra tjej och du är jätte snäll och hjälper så fort som möjligt. Du kanske inte vet vem jag är men jag heter Blenda och jag har ridit på stallet sen 2006. Och så red jag innan så jag har ridit i ca 7 år,men ialafall jag hade charlie på ridlägret. Men jag vill bara säga att du är jätte snäll och jag gillar dig och din blogg jätte mycket. Vad fin video,älskar den,så fin och vacker och låten är jätte bra. Puss o Kram

2009-08-03 @ 20:46:54
URL: http://www.priimo.blogspot.com

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback