I bilen..

Halloj, Har ni hunnit hämta er efter trailern? Knappt så jag har det, har tittat på den sju gånger och bara längtar så! Kollade på den med mina kära vänner i skolan och alla är vi överens om att vi MÅSTE gå tillsammans på premiären! Det ska bli grymt roligt! Just nu sitter jag i farmor och farfars bil på väg ut till stallet, snälla som dem är så skjutsar dem ut mig idag! Mamma måste jobba sent och pappa är ju inte hemma..tur att man har så snäll farmor och farfar! När jag kommer ut så ska jag först ge zalle lite lunch och sen mocka och fixa lite. Han ska även få ha på sig magnet täcke och magnetbenskydd (det är jätte bra för blodcirkulation och stela muskler) Sen så ska han få lite massage hade jag tänkt:) Han blir ju så stel av att bara stå, han är en sån häst som måste röra sig mycket för att hålla igång leder och muskler. Så att stå är inte det bästa om man tänker på det.. Men med magneterna och massage blir det i alla fall bättre! Hoppas ni haft en bra dag! Njut av det fina vädret och ta vara på dagen!
Later
puss o kram
zalle<3 min lilla guldklimp!

Kommentarer
Postat av: madde

den där bilden är så fin på Zalle<3

2009-09-14 @ 19:51:40
Postat av: Anonym

å den där bilden är så fin på zalle!!:D

hoppas han blir bättre!

2009-09-14 @ 20:03:58
Postat av: izzi

jättefin blogg:)<3 och hästen e skitsöt! läs gärna min blogg o kommentera då o då :)<3

Postat av: Veronica

åhh sakanr lilla Zalle<3<3 Kram Veronica som gick på ditt dagis och känner Simon :)

2009-11-07 @ 19:30:06
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback