Jag har tid..

Hej hopp,

Gud så skönt det är med sovmornar! I love them!
Börjar nio idag och klockan är inte ens halv åtta ännu, och det bästa är att jag är helt klar! Har klätt på mig, packat gympa grejerna, sminkat mig, fixat håret och håll i er nu, till och med bäddat sängen!
Så nu har jag gott om tid att göra vad jag vill!
Lektionerna i skolan idag känns helt okej, vi har svenska och engelska fram till lunch (jätte pass!) och sen so, Livskunskap och så avslutas dagen med gympa. Alltså ämnen som jag har ganska lätt för och dessutom tycker är roliga!
Det enda som är lite jobbigt är att vi slutar tjugo i fyra..
Men aja, nu ska jag nog använda tiden till någonting vettigt, kanske ta och skriva lite på min svenska text. vi håller på med Media tema inom både svenskan och engelskan och just nu skriver vi en argumenterande insändare..
Och för er som undrar så skriver jag och argumenterar om att trav borde förbjudas.
Hoppas ni får en trevlig dag! Uppdaterar under dagen!
Vi hörs!
Puss o kram

me så här på morgonen..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Godmorron tjejen :)

Vaknade vid 6 idag så jag somnade om efter som det är just sovmorron.

haha, kul att vakna så tidigt :)



ses i skolan, pözz!


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback