Morgon pigg!

Halloj,

Sitter i soffan och slappar lite, kollar på amerivan idol och surfar runt lite.
Gick upp halv sju idag och så åkte mamma och jag ut till stallet, tog ut lite hästar, gav zalle frukost och mockade till honom. Han är så söt min plutt! Älskar att början dagen med stallet, det är så mysigt och fridfullt där ute på morgonen. Super härligt!
Och nu sitter jag här och slappar. Ska gå ut med engla en prommis snart också.
Annars så har jag inga specialla planer för dagen, ska vara i stallet :) (ofcourse), städa rummet och räkna lite matte..suck.
Hoppas ni får en trevlig dag!
Puss o kram

Jag på morgonen..mina ögon hoppar vi över eftersom dem ser drogade ut..:P

Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback