Söndag

Hej där,

Har inte skrivit på ett tag nu men ni förstår säkert varför..
har inte haft speciellt mycket ork till någonting, allt har bara varit grått och trist. Men nu så har jag ebstämmt mig för att försöka rycka upp mig lite. Zalle mår inte bättre för att jag går runt och är ledsen, utan tärtom. Jag måste se till att vara glad och positiv så att det smittar av sig på honom.
Zalle ska bli bra och även om det tar tid så blir han bra igen. det finns inget annat. Strömsholm har lovat att hjälpa oss och göra allt dem kan för zalle och hans små hovar så det känns jätte tryggt, dem är otroligt duktiga.
Så nu är det bara att boosta sig själv med bra saker och försöka se allt det positiva iställlet för det negativa.
Hoppas i alla fall att ni har det bra, har ni förästen märkt att hösten har smygit sig fram lite..?
Vi hörs!

Puss o kram

snart ska vi galoppera fram tillsammans igen<3

Kommentarer
Postat av: madde

det är klart att han blir frisk!!! det ska han bli! fina emmas lilla zalle<3

2009-09-06 @ 21:00:22
Postat av: /annie ♥

Haha, du rider utan hjälm ? Lite .. osmart xD


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback