Jag är seg så det blir bara lite bilder

Uuh är jätteseg.. Var uppe tidigt imorse och hade utsläppet i stallet, jättemysigt var det men man blir trött av att gå upp så tidigt ;-)
Så därför orkar jag inte lägga ner någon jättemöda på att skriva ett intressant inlägg, så därför blir det bara lite bilder.
Bara lite random bilder på fina människor eller fina djur! Hoppas ni gillar dem.
Nu ska jag bara sega vidare..
Ha det bäst hörni!

Emma


Molly<3 Finaste hunden som vandrat på denna jord..

Fina mamma!

Haha, pappa xD

Engla<3

Full galopp!

Maria och hennes fina häst Sir Lancelot

Dem tre små..hm sötnosarna kanske? :-)

Ponny<3<3

Kommentarer
Postat av: Manda

ÅH HERREGUD vilken ful/sjuk bild på mig :O Jag har HELLUGG på den....det är ju bara för mycket, jag tror jag dör :O Kram, saknar dig <3

Postat av: Madde

åhh va fina bilder<3<3<3

och zalle var ju bara för söt på sin bild<3

2009-12-30 @ 11:51:36
URL: http://mydreamabouthorses.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback