Lite blev det i alla fall!

Hej hallå!

Precis som jag skrev igår så åkte mamma och jag (även Oscar följde med) till forum idag och shoppade, eller nja kanske inte shoppade men vi köpte lite saker i alla fall ;-)
Jag hittade inte allt som jag skrivit upp på min lilla lista igår, ingenting faktiskt. Däremot så hittade jag lite andra snygga grejer som jag tyckte väldigt mycket om!
Sen hittade jag en grej som gjorde mig jättearg också! Var inne på bokaffären och hamnade vid hyllan med engelska ungdomsböcker. Där fastnade jag i Breaking Dawn, tror jag läste ett kapitel eller något, innan jag insåg att jag hade gjort det igen, fastnat alltså. Gör alltid det, jag liksom dras till twilightböckerna och bara måste peta lite på dem och läsa lite.. Hur som helst, när jag ställt tillbaka Breaking dawn så vandrade min blick vidare och jag fastnade på en annan bok vid namn Vampire Diares, och det är den som gjorde mig jättearg. Det är nämligen en kopia av twilight! Den handlar om nästan precis samma sak, om en ung tjej som flyttar till en ny stad och blir jättekär i en gudomligt snygg kille, som visar sig vara vampyr, och i andra boken (fanns två) så är dem tillsammans men tjejn måste tvingas välja mellan sin vampyr kille och sin bästa kompis... Snacka om att författaren som skrivit den har dåligt fantasi, dåligt att kopier av twilight!
Eller hur?
Nåja, nu måste jag gå och duscha. Jag och familjen ska på årlig lutfisk middag hemma hos mammas farbror..(jag gillar INTE lutfisk!)
Slänger in en bild på det jag köpte idag lite senare!

Emma

Kommentarer
Postat av: Manda

TJOHOOOOOO :D Gud vad skoj att du har börjat blogga igen :D TJIHO IGEN :D Skit snygg design förresten :P Och jag håller med dig om den där boken, jag har inte läst den (som du kanske kunde gissa dig fram efter som jag inte läser böcker) men jag har hört om den. Snacka om att författaren har brist på fantasi...:/ Jaja kul som sagt att du har börjat blogga igen. TJIHOOOOO (okej nu får jag ta och sluta) (En sista gång bara) TJIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! ....så nu är jag nöjd ;) I alla fall, hoppas Zalle mår bra och att vi ses under lovet, kram på dig världens underbaraste Emma <3


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback