Mellandags rea!

Hej där!

Jag tror inte att det är någon som har missat att mellandags rean har kommit igång, men om någon har det så vet ni ju det i alla fall!
För en som jag, som ofta ä lite halv pank, är rea något av det bästa som kan hända! Speciellt så här efter jul också när man har fått lite pengar och present kort så att man kan handla lite!
Imorgon ska mamma och jag åka till forum och kolla lite, hoppas att det finns massor av snygga kläder jättebilligt! :-)
Har gjort en liten lista på vad jag ska kolla på imorgon:

Det är ganska smart att göra en lista på vad man ska leta efter innan man ger sig ut i alla affärer, för man kan lätt bli rätt snurrig när mn väl står där...
Ska ni på nån rea någonstans då? Eller ni kanske redan har varit?
Love, peace and shopping! ;-)

Emma

Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback