Tillbaka från lutfisk middag...

Hallå i stugan,

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på lutfisk middag hos min mammas farbror, det var faktiskt helt okej. Vi fick en jättestor låda godis med oss hem, så nu vet ni vad jag ska göra resten av kvällen...hehe :P
Imorgon så ska jag bara vara i stallet och ta hand om zalle och så ska jag få rida Igge (eller Eagle Heart som är hans fullständiga namn). Igges ägare är sjuk och därför har jag fått äran att motionera honom, vilket jag tycker är väldigt roligt! Fast jag önskar ju förstårss att det var Zalle och jag som skulle ut och pulsa i snön...Men men, det gör vi snart, eller aknske inte i snön för den lär ju ha smält bort då, men då får vi galoppa över gröna ängar istället! :-)
Nu ska jag läsa lite tidningar och bara ta det lugnt!
Hoppas ni haft en fin kväll!

Emma!


Full fart (bild från förra hösten)


Slänger in en bild på min nya sjal och delar av den nya tröjan som jag
köpte idag!

Kommentarer
Postat av: Birgit o. Stig Eriksson

Åt Du lutfisk eller fick Du nå´t annat okey ätbart utöver godiset ? Vi har fått ny mailadress och har skickat den till Dig men har inte hört något så jag gick in på våra favoriter och såg detta och tänkte att det kanske Du läser ! Vi blir jätteglada om Du hör av Dig på vår nya mailadress. Vi har bytt int.netleverantör också för att få bättre täckning. Hoppas vi hörs igen --- snart ! Kramar från Farmor o. Stig

2010-03-03 @ 22:47:00

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback