Trend är tillfälligt. Mode är konstant.

Hallå hallå!

Sitter just nu (och har gjort det en liten stund) i fåtöljen i vardagsrummet med min data i knäet och surfar runt lite på olika sidor. Kom hem från stallet fär ca en timme sen, pysslade med zallemannen och fixade lite. Var rätt trött så det blev inte så jättelänge hos honom idag tyvär, men när jag är trött så funkar ändå ingenting så då är det lika bra att bara ta en paus och vila. Zalle är i alla fall underbar och även om jag kan bli så fruktansvärt irriterad på han ibland så är han ändå det bästa som finns! Och det lurvigaste! :-)
Hann med att åka en sväng till forum idag också, skulle bara köpa en tröja som jag ska ha på mig imorgon (nyår!) men det blev visst lite andra saker också..


Tröjan som jag ska ha imorgon, antingen med jenans eller svart kjol och
svarta strumpbyxor. Vad tycks?

Fyra nya böcker! Wii, jag <3 böcker!

En ny sjal, köpte den på hm:s rea, 30 kr kostade den! Billigt!

Nytt block och nya super bra pennor!

Är jättenöjd med dem nya fina grejerna, tack till mamma! :-)
Måste också lägga in en bild på min mammut..

<3 <3

Emma!


Kommentarer
Postat av: alice

Boken "min typ brorsa" är jättebra :D

Postat av: emelie

Ja, det gör man verkligen!:)

2009-12-30 @ 21:26:33
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Fin blogg! Gott nytt år! :)

2009-12-30 @ 22:14:29
URL: http://musice.blogg
Postat av: alice

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:12:50
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: ellen

heej! jag fick också boken "som om ingenting" i julklapp! hoppas du har haft ett bra lov hittils :D kram :D

2010-01-01 @ 15:56:44
Postat av: Bettina

"Som om ingenting" är det inte den där boken om en tjej som blir kär i sin kompis pappa eller är det en annan?

2010-01-01 @ 21:04:28

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback