Some Öland pictures..

hallå där!

Kan gissa att det bara är jag som är galen nog för att vara vaken den här tiden när det är sommarlov?
Klockan är bara tjugo över åtta och jag har varit vaken sen klockan kvart i sju...
Okej det var inte så att jag direkt vaknade av mig själv, mamma väckte mig och så åkte vi till stallet och gav
ponnysarna frukost, men ändå. Att jag orkar pallra mig upp förvånar mig varje gång!
Hur som helst, kom hem för en halv timme sen eller nåt. hade tänkt att gå och lägga mig igen men känner mig för pigg för det. Så jag satte på datan istället och sitter nu här och surfar runt lite.
Kom på att jag inte har lagt upp bilderna som jag tog på öland när jag var där! Skam, eller hur?
Så eftersom jag inte har någe bättre för mig så lägger jag upp dem nu så att ni kan få se dem!
Öland rules!
uppdaterar om dagen lite senare!
Puss o kram




















Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback