Det finns internet i Åre!

Hallå där alla glada,

Sitter just nu uppe på sovloftet (där jag,Bettina och Molly ska sova dem närmaste dagarna) och tittar ut genom ett litet fönster. Utanför är det snö och kallt, tror att det börjar krypa ner emot minus 20 grader snart..
Vi har just sett klart pirates of caribbean 3, eller ja bettina och molly har tittat i alla fall, jag sov en stund och läste resten, med andra ord så uppfattade jag inte så mycket utav filmen.
Annars så har vi varit ute på en mycket krävande och jobbigt långfärdsskidor tur i djupsnö, ungefär tre timmar var vi ute och jag vet inte hur många gånger jag ramlade. På slutet kände jag nästan för att sätta mig ner rakt upp och ner på marken och grina som en annan tre åring... Hur som helst så överlevde jag med en och annan sönder frusen tå och ett par väldigt kalla fingrar! Så nu är jag lite trött och lite trött i benen... Snacka om att det ska bli skönt att sova.
Och det är precis det jag ska ägna mig åt nu, sova!
Hoppas ni har det bra och njuter av den sista veckan av jullovet!
Vi hörs!

Emma

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Emma!

du kan komma till Penni<3 på lördag:D:D:D:D<3 (vi har kollat med Pennys<3 ägare)

du kan ju kanske ringa när du kommer hem från åre?

vi ses!<3 Kram


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback