Kärt återseende!

Idag fick jag träffa min kära ponny igen efter fyra dagar, gissa om jag var glad? :) Har längtat efter att få burra in mitt ansikte i hans päls och dra in hans häliga doft! Kärt återseende var det, har saknat honom massor!

Imorgon så ska jag åka ut till Madde och hennes ponny Penni, vilket ska bli jättekul, vi har pratat om att jag ska komma ut och hälsa på, hälsa på penni och hålla en lektion för Madde jättelänge nu men det har aldrig blivit av, men imorgon så! Tar med mig kameran och tar förhoppningsvis lite fina bilder så ni får se!

Nu ska jag titta på let´s dance som har premiär idag! Det ska bli väldigt roligt att se alla kändisar dansa, undra vilka som överraskar..

Ha det toppen och njut av helgen! (som är den sista för mig innan skolan början!)

Emma


<3

Kommentarer
Postat av: Madde

ååh vad härligt, förstår att du har saknat honom!

ni hör ihop!<3 (som ett sugrör och en smothi:P fast ni är finare och passar bättre än det<3 det kändes bara som den lättaste å bästa beskrivningen.:) ååhh vad jag blev lycklig alldelels varm inomborsd när du skrev Maddes ponny<3:D åå<3 önskar att det vore så, men det e ju inte min ponny:(:'( men min medryttar ponny!=D<3 det blir jätte kul att du kommer och har lektion för oss! du är så duktig! med hästar å att lära ut NH och om hästar. :) du är bäst helt enkelt! vi ses imorrn!<3 kram


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback