Nu går tåget om två timmar.

Hallå alla glada!

Ledsen för dem väldigt korta och ointressanta inläggen som har kommit ifrån mig dem senaste dagarna, men jag har inte riktigt haft tid och dessutom så är internetet här uppe (även om det finns) väldigt segt, så det har liksom inte blivit några jätteroliga inlägg.. Men det blir väl förhoppningsvis ändring på det får vi hoppas ;-)
Nu ska jag fortsätta att packa och städa (vilket vi har ägnat hela morgonen åt) för om två timmar så går tåget tillbaka hem till lilla tjockholmen, eller stockholm som man också kan säga.
Så nu måste jag sätta lite rulle här va, hoppas ni får en bra dag i alla fall. Vi hörs!

Emma!


Jag och Bettina mega näsa.. xP

Sen ville Molly vara med också.. (ni behöver inte lägga märket till mig..)


Kommentarer
Postat av: MADDE

den sista bilden va cool på dig ju;):P:)

2010-01-07 @ 17:27:28
Postat av: Veronica♥

Känner du Molly?? :P Haha ja me :P eller känner o känner men typ :P hihi^^

kram♥


Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback