Ny hemsida!

Hej hopp!

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, och att ta med mig min kamera när jag lovar det..
Glömde förstårss att ta med mig den igår när jag var hos Madde och Penni så jag kunde inte fånga dem två sötnosarna på bild! Typiskt! Hur som helst så gick det i alla fall jättebra och Madde var verkligen hur duktig som helst, jag såg en stor utveckling hos både henne och Penni bara från det att vi började tills vi slutade! Jätteroligt!
Men synd som sagt att jag inte fick med mig kameran..

Nu är jag alldeles snart påväg till stallet och till min lilla Buffel :-) La en massvis med halm till han igår eftersom torven har frysit (!!!) eftersom det är så kallt, så nu får han stå på halm tills vidare och gissa om han tyckte det var bra? Han var jätteglad och när jag gick förbi boxen så tittade han upp och hade hela munnen full av gula strån! Jättesöt, och tur är det att halm innehåller nästan nil med näring, så det är ingen fara för honom att äta det utan bara bra för då hålls hans mage i form!

Nej nu måste jag skynda mig, ska få skjuts utav Anna-Karin och Amanda och pappa blir galen om jag är sen (han gillar inte att folk får vänta på mig..:P)
Hoppas ni får en underbar dag!

Emma!

Ps! Har gjort en ny hemsida, besök den gärna och berätta vad ni tycker! (den är inte helt klar ännu men jag jobbar på det)
Adressen är: www.123minsida.se/keepitnatural :-)


Nog en av de sötaste bilderna någonsin på zalle!! Sååå gullig!! <3<3

Kommentarer
Postat av: hedda

hihi jätte söt bild :) han ser väldigt liten ut där :P <3

Postat av: Madde

Hej!<3 tack vad du är snäll, jag blir jätte glad!!! du är verkligen jätte duktig med hästar och på att lära ut NH, både Penni och jag har lärts oss massor! vi ser framemot vår nästa lektion och att följa den naturliga häst vägen<3

2010-01-10 @ 17:22:44
URL: http://mydreamabouthorses.blogg.se/
Postat av: Madde

ps: din sida är jätte fin! (om folk är smarta väljer dom dig som tränare;) nej men asså, det är vad jag rekomenderar! Emma är jätte duktig, och Penni och jag har kommit jätte långt bara på EN lektion vi har fått en ännu bättre relation och Penni lyssnade så bra på mig så att vi kunde rida i bara grimma! Tack för all hjälp och lektionen Emma! Kramar

2010-01-10 @ 17:25:18
Postat av: Lovisa

å vad kul att du har börjat igen! :D

<3

2010-01-11 @ 20:45:32
URL: http://litendesign.blogg.se/
Postat av: hedda

nej emma, sluta inte nu igen! :'(

puss och kram

2010-01-17 @ 09:24:08
URL: http://heddaprimo.blogg.se/

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback