Two hours left..

Halloj!

Kom hem från stallet för ungefär två timmar sen, har varit där hela dagen (och nästan frusit ihjäl, det är ju så kallt!) och gosat med min söta ponny. Känns sorligt att jag inte ska få träffa honom på fyra dagar :( Tycker alltid det är jobbigt att åka iväg från honom, fast jag vet att mamma och pappa tar bra hand om honom så vill jag vara hos honom och se till så att han har det bra! Men men, det är väl som alla säger, nyttigt att vara ifrån varandra ibland, Zalle tycker nog att det är skönt att slippa mig ett par dagar ;-P
Blir inget långt inlägg nu, måste gå och göra irodning det sista innan jag ska åka. Pratade nyss med Betti och hon sa att det är 20 minus uppe i Åre.. Burrr!! Det blir tjcoka kläder som gäller!
Önska mig lycka till nu med skidåkandet och be en bön för att jag inte bryter benet eller nåt, det vore inte så kul!
Ha det fantastiskt bra så hörs vi när jag kommer hem (med massor av bilder!)

Emma!

 
Sommar och sol känns långt långt borta! (bilden föreställer btw söta Ida och Fia!)


Kommentarer
Postat av: Manda

Hoppas ni får det skönt uppe bland alla snowbord-åkande killar och skitstavar m.m! Lova att åka lite skidor åt mig samt samla på er lite mobilnummer att ge mig senare när ni är tillbaka :D Kram, hälsa Betti <3<3

Postat av: Madde

åå tack så jätte mycket!<3

jag har inte kollat om lördag, men mamma sa att det typ inte behövdes för Pennis ägare har ju redan satg att det är okej att vi tar Penni en lörag när du kommer.=) så mamma ville att vi skulle fråga henne om det sen lite närmare när du vet bestämd att du kan komma, men om du vet det så kan vi ju säga till henne på onsdag eller sms:a eller nått. Ha så bra i åre!! Kram kram <3

2010-01-04 @ 13:10:35
URL: http://mydreamabouthorses.blogg.se/
Postat av: Madde

Min komentar syns typ inte så jag skriver igen;)

tack så mycket vad du e gullig! <3

Vi har inte kollat om lördan än, men det kan jag göra på onsdag eller sm:sa, ringa:) Ha det super i åre! Kramisar!<3

2010-01-04 @ 13:13:40
Postat av: Madde

nu syns den! det var så dags...;P

2010-01-04 @ 19:09:12

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback