old city

Hej hopp

Var ute hos min lilla ponny på förmiddagen och gav han medecin, gosade och smörjde på flugspray. Smörjde även in svansen och fixade lite, han har börjat få reaktioner av alla bett och börjat klia sig i manen och svansen...Inte ok.
Jävla bromsar säger jag bara. Stora är dem och biter så att det blöder. Zalle har knölar över hela sig där dem har tagit små tuggor så det blir till att köpa insektstäcke..:/

Nu ska jag in till gamla stan och träffa ett par kompisar och ta en fika. Sen åker jag till stallet igen och förbereder inför imorgon då zalle och jag ska iväg på äventyr:) Får se om jag gör något med honom, tror att det blir en friendly friendly dag med betning och bara umgänge. Det blir mysigt.


Kommentarer

Kommentera gärna, då blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress(bara jag ser)

Blogg eller hemside adress:

Din kommentar<3:

Trackback